Garvin Jeune PadaWan
| Sujet: Hello from the Netherlands Sam 18 Juin - 0:23 | |
| Hello everyone, My dad (50) and I (25) want to restore a 5 turbo, unfortunately we are already looking for a while in different countries and have not been able to find a model to restore yet. So whats a better place to look then on the french 5 turbo forum . My dad has a lot experience with the Renault 5 turbo's, gtt's and 21's turbo since he was a mechanic for Micheal Bleekemolen for the dutch Renault Dealer Team, he also worked on Forumula Renault for one season in 1991 (after this year I was born and he stopped because my mom asked him to). Now that I'm getting more and more into motorsports (For example I have build 1.8 swapped Mazda 121 DA) we decided that we wanted to restore a car together. So I hope to learn a lot from my dad and this forum about the 5's and please if you guys know of any 5 turbo that needs to be restored, contact me! Thanks everyone Bad google translate: Bonjour à tous, Mon père (50) et I ( 25 ) veulent restaurer un turbo 5 , malheureusement , nous sommes déjà à la recherche d' un certain temps dans les différents pays et n'ont pas été en mesure de trouver un modèle pour restaurer encore . Donc, ce qui est un meilleur endroit pour regarder ensuite sur le 5 turbo forum français ; ) . Mon père a beaucoup d'expérience avec les Renault 5 turbo de , gtt de et de 21 turbo depuis qu'il était un mécanicien pour Micheal Bleekemolen pour le hollandais Renault Dealer équipe , il a également travaillé sur une Formule Renault pour une saison en 1991 ( après cette année je suis né et il a arrêté parce que ma mère lui a demandé de ) . Maintenant que je suis de plus en plus dans le sport automobile ( Par exemple, je dois construire 1,8 permuté Mazda 121 DA à conduire sur piste jours ) , nous avons décidé que nous voulions rétablir une voiture ensemble. J'espère donc beaucoup à apprendre de mon père et sur ce forum sur le 5 et de s'il vous plaît les gars si vous connaissez des 5 turbo qui doit être restauré , contactez-moi ! Merci tout le monde | |
|
cv6 Habitué Turbistes
| Sujet: Re: Hello from the Netherlands Sam 18 Juin - 10:23 | |
| Welcome... It's very hard to find a car in good condition and also one to repair... I hope that someone here can help you. Thanks to give us more informations for your project. Best regards Fred | |
|
raphy Pro pilotes Turbistes
| Sujet: Re: Hello from the Netherlands Lun 20 Juin - 13:35 | |
| Welcome And good Luck to find your car | |
|
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: Hello from the Netherlands | |
| |
|